Известие

Collapse
No announcement yet.

Безопасна товароносимост?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bass нема се плашиш,има и по тежки случай от твоя.КАто в поста си съм написал че са мерени само камъните.... без живата маса
    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=44
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Теглото на пътниците все пак се разпределя малко по-равномерно върху двете оси, за разлика от голям товар в багажника.
      Е, добре де.
      Кажи колко процента от тежестта на хората отзад отиват на предната ос, за да знае човека другия път дали да праща 3-тия човек в отделна кола.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #18
        Плочките са превозени безпроблемно, даже им сложих две гуми 17-ки за компания в последния момент.
        Самите плочки се загубиха в багажника като обем, а тежестта предизвика само известно клякане. Но 200 метра след старта вече бях забравил, че возя нещо друго освен себе си. Даже почна съвсем да не забелязва дребните неравности, а за лашкания изобщо и дума не може да става. Въпреки няколкото вълнообразни участъка с пропадания по пътя, не е опирала никъде.
        Накратко, сигурно през цялото време ми се е присмивала за притесненията

        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
        Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

        Comment


        • #19
          С две думи, става за баничарка
          sigpic
          SCUDERIA ITALIA
          BMW 5-er
          BMW 7-er
          Fiat GP

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Е, добре де.
            Кажи колко процента от тежестта на хората отзад отиват на предната ос, за да знае човека другия път дали да праща 3-тия човек в отделна кола.
            Ако са налице началните условия, ще мога да сметна и точните проценти. Но понеже не са налични, употребих израза "малко по-равномерно".
            Трябва ли да напомням и това, че вякакво натоварване зад дадната ос води до разтоварване на предната?

            Това се учи в 8-ми клас.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ако са налице началните условия, ще мога да сметна и точните проценти. Но понеже не са налични, употребих израза "малко по-равномерно".
              Трябва ли да напомням и това, че вякакво натоварване зад дадната ос води до разтоварване на предната?

              Това се учи в 8-ми клас.
              Ако трябва да издребняваме, точно от физиката за 8-ми клас, това означава, че е много по-далавера да сложиш тежестта в багажника след задната ос, за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Ако трябва да издребняваме, точно от физиката за 8-ми клас, това означава, че е много по-далавера да сложиш тежестта в багажника след задната ос, за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила.
                Това да се претоварва задната ос и разтоварва предната е "далавера" "за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила" само според теб. Не и според конструкторите, които са замислили оптимално поведение на колата на пътя.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Това да се претоварва задната ос и разтоварва предната е "далавера" "за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила" само според теб. Не и според конструкторите, които са замислили оптимално поведение на колата на пътя.
                  Не е според мен.
                  Всеки конструктор това му е целта.
                  Въпроса е спрямо конструкцията на автомобила то колко е възможно това да се случи. Да не си мислиш, че хората от Фиат са решили да направят 2/3 предницата по-тежка, защото така е било добре.

                  Както и да е. Нещо започнахме да се отделяме от естеството на темата.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment

                  Working...
                  X