If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Теглото на пътниците все пак се разпределя малко по-равномерно върху двете оси, за разлика от голям товар в багажника.
Е, добре де.
Кажи колко процента от тежестта на хората отзад отиват на предната ос, за да знае човека другия път дали да праща 3-тия човек в отделна кола.
Плочките са превозени безпроблемно, даже им сложих две гуми 17-ки за компания в последния момент.
Самите плочки се загубиха в багажника като обем, а тежестта предизвика само известно клякане. Но 200 метра след старта вече бях забравил, че возя нещо друго освен себе си. Даже почна съвсем да не забелязва дребните неравности, а за лашкания изобщо и дума не може да става. Въпреки няколкото вълнообразни участъка с пропадания по пътя, не е опирала никъде.
Накратко, сигурно през цялото време ми се е присмивала за притесненията
Е, добре де.
Кажи колко процента от тежестта на хората отзад отиват на предната ос, за да знае човека другия път дали да праща 3-тия човек в отделна кола.
Ако са налице началните условия, ще мога да сметна и точните проценти. Но понеже не са налични, употребих израза "малко по-равномерно".
Трябва ли да напомням и това, че вякакво натоварване зад дадната ос води до разтоварване на предната?
Ако са налице началните условия, ще мога да сметна и точните проценти. Но понеже не са налични, употребих израза "малко по-равномерно".
Трябва ли да напомням и това, че вякакво натоварване зад дадната ос води до разтоварване на предната?
Това се учи в 8-ми клас.
Ако трябва да издребняваме, точно от физиката за 8-ми клас, това означава, че е много по-далавера да сложиш тежестта в багажника след задната ос, за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила.
Ако трябва да издребняваме, точно от физиката за 8-ми клас, това означава, че е много по-далавера да сложиш тежестта в багажника след задната ос, за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила.
Това да се претоварва задната ос и разтоварва предната е "далавера" "за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила" само според теб. Не и според конструкторите, които са замислили оптимално поведение на колата на пътя.
Това да се претоварва задната ос и разтоварва предната е "далавера" "за да може баланса на колата предна-задна ос да се изравни максимално добре, за да бъде много по-балансиран автомобила" само според теб. Не и според конструкторите, които са замислили оптимално поведение на колата на пътя.
Не е според мен.
Всеки конструктор това му е целта.
Въпроса е спрямо конструкцията на автомобила то колко е възможно това да се случи. Да не си мислиш, че хората от Фиат са решили да направят 2/3 предницата по-тежка, защото така е било добре.
Както и да е. Нещо започнахме да се отделяме от естеството на темата.
Comment